Påsk 28 mars måndag

Har jobbat hela påsken, typ. 
Skärtorsdagen körde jag och Julia in Freya till min mamma, så fick de leka hela förmiddagen.
Julia, jag, Vilmer och Thea åkte till Ikea och strosade, åt lunch planerade och jag köpte med bra att ha saker, typ vätskeskyddad bäddmadrass till freyas säng, lakan och påslakan till kuddarna, ett nytt täcke till Freya,  hon har ett super varmt duntäcke nu,och fick ett super svalt vanligt, funderar även på om Johan och jag ska köpa likadana inför sommaren både hemma och till stugan. Hade en super mysig förmiddag/ lunch med Julia.
När Johan kom hem vid 14 hämtade han mig och thea på ikea, vi åkte hem och packade ur och in och åkte sen till min mormor och åt påskmat ihop med hela min familj och mosters familj.

Fredag 
Jag jobbade 8-17, Johan var iväg i Västerås och hjälpte sin syrra att flytta företaget. Han åkte redan kl 6, min mamma barnvaktande tjejerna fram till strax efter 12, sen kom farmor (Johans mamma) och var med tjejerna tills jag kom hem. Mata, bada och göra klara för sängen, sen slog vi igång Linda bengtzing och poppade schlager och dansade i någon timme. Sen la jag thea och strax efter somnade freya. Plockade lite och gick sedan och la mig jag med. Johan kom hem typ 00.30. Som tur var sov thea bra med bara ett uppvak. Jobbade 8-17 även lördag och söndag. 

På lördagskvällen kom Emma över och åt och på söndagskvällen premiärgrillade vi på altanen ihop med Johans bror  Per och tjejernas kusin Tyra. 

Idag fick Jag och Freya sovmorgon till 7.30, sen åkte vi på påsklunch hos svärisarna och sedan vidare till tjejernas faster Petra i deras nya lokal till företaget. 

Nu har vi kommit hem och jag tvättar och viker tvätt, försöker städa på freyas rum men går sådär 😣


Freya ska börja som säljare här