Fredag! 11 mars.

I natt gick Johan upp och gav flaska och vyssade Thea, så jag fick sova. 
Sen var tjejernas och jag själva, när Johan åkte till jobbet, vi åt frukost och jag ville sen duscha innan jag skulle åka till jobbet, satte igång duschen och klädde av mig, Thea kom krypande, klädde av henne ich tänkte att jag kunde duscha med duschdörren öppen, sen kom Freya och klädde av sig, till slut stod både thea och Freya i duschen  med mig, satte dem i badbaljan så jag kunde tvätta håret ifred och göra mig iordning. 
Freya tvättade sitt hår och sen Theas hår. 
"Gå ba Hea!" 
Undrar vart hon hört det! 😂
Tog med Thea upp klädde oss och gjorde mig i ordning, tog upp Freya klädde henne. 
Sen ville Thea sova och Freya och jag hann just äta lunch innan Johan kom hem. 
Sen åkte jag till jobbet. Min jobbhelg. 
Ont om folk och typ alla är sjuka. 

Vet ni? 
Ikväll sover vi i Theas rum. 
Jag fick ett infall. Varför ska Freya ha ett stort rum och Thea ett litet och vi ett rum som är nästan lika stort som freyas. 
Så vi testade att flytta in thea till vårt sovrum och oss in till Thea.  
Så mysigt. 



Det är typ bars säng i detta sovrum. 
Men skulle det funka så får tjejerna nästan lila stora rum. De behöver ju mer golvyta än oss. 
Äsch sova nu. Börjar kl 8 imorgon. 

Natti