4 juni

Herregud vad tiden springer iväg.
och som ni sett har det varit lite dåligt med uppdateringar.
 
Thea fyllde 1år och jag fyllde 28, 4 dagar efter på morsdag. Vi firade Thea på lördagen dagen innan. 



den dagen är även de ofrivilligt barnlösas dag, vilket jag även vill senda en tanke till då vi befann oss just där för 3 år sedan. 
Thea fick superfina och bra presenter.
klänningar, böcker, en docka och dockvagn, klossar och en bilbana/ställning typ.

Freya fick en cykel på morgonen som hon cyklat runt som en galning på.


på söndagen fick jag sovmorgon till 7.30, fick blommor och paket av tjejerna. 

blommorna hade freya valt på morgonen och i paketet fanns ett skrivblock, postitlappar och en penna. Inför min skolstart i höst.
 
Sen åt vi frukost med jordgubbar och färskt bröd. Någon timme efter frukost blev det tårta och jag blåste ut ljus, fick 2 paket till som var för födelsedagen. En rosa kappa från ellos som jag önskat mig och en bärbar dator, en termosmugg från new york. 


Jag har ju inte haft någon dator sen Johan och jag flyttade till huset. Jag gör ju allt ifrån mobilen. Men nu så.
får lägga in bilderna ifrån mobilen sen, vet inte hur man gör riktigt.
Kl 12 på morsdag/min födelsedag så kom Lena och Emil för att barnvakta tjejerna medan Johan och jag var på morsdagbuffé på goda rum.
Resten av dagen lekte jag med tjejerna och mös med familjen.
 
får uppdatera er om veckan som varit imorgon istället. händer mycket nu.
 
puss