Fantastiska semester!

Vår semester börjar lida mot sitt slut. På måndag går Freya och Johan tillbaka till verkligheten med dagis och jobb, Thea och jag får 4 dagar till för sen på fredag (om en vecka) är min mammaledighet officiellt slut. Då är det tillbaka i skolbänken. Jag har då varit mammaledig/hemma (sjukskriven pga graviditet innan Freya föddes) sen juni 2013, strax över 3 år.

Jag älskar ju hösten. Jag har skrivit det förr (förmodligen varje år) det är min absoluta favorit årstid. Den krispiga luften, känslan av nystart, regn, te, ljus, filtar, kläder, och promenader i skogen och bland löven på gatan. Rutinerna!

Men! Denna höst har jag en klump i magen av. Förskolestart för Thea (min lilla lilla bebis) och förskolebyte för Freya. Studier för mig...
Men! Det får bli senare problem. Fokusera på en sak i taget så kommer nog även detta lösa sig.

Förlåt för frånvaron, men vi har haft semester, och jag har verkligen försökt lägga bort telefonen och tänkt mycket på att vara med. Detta har också relaterat till att det nästan inte tagits några kort.
Vilket är lite tråkigt.

I början av semestern gjorde vi inte så mycket. Vi hade besök hemma, lite dagsutflykter, bodde i stugan, fixade hemma, vi var på Kolmården och bodde i stuga en natt med Jeanette och Anders. Vi var på Ericas och Patriks bröllop,vi fick besök av Petter, Sofia och flickorna, vi har haft en maskerad med tema, rock of ages. Sen åkte vi till Halmstad i 4 dagar och hälsade på Petra, sen stannade vi nu och sa hej hos Petter, Sofia och tjejerna på vägen hem, snart hemma i Kumla igen och imorgon börjar Johans sista helg på semestern.

Ska uppdatera er med bilder någon dag. Annars finns jag på instagram Frujgo där finns det uppdaterat med bilder från semester och vardagen ❤️❤️❤️