Tisdag 17 november

Fortfarande helt lycklig med fjärilar i magen. Han är helt fantastisk min man! 

Har ju glömt art berätta att Theas första tand tittade upp strax efter 5 månaders dagen och hela månaden har hon övat på att krypa... Hon är tidig den här tjejen... Jag hade ju såklart önskat att hon varit bebis länge länge... Men hon är ju envis som en åsna. Hon SKA framåt. 

Idag hade jag både Erica och Mikaela här, allas småtjejer Thea och Astrid födda samma dag och Fanny kom 4 dagar senare. Vi fikade och åt lunch. 

Nu på kvällen var jag iväg och dansade afro och nu när schemat ligger ute kan jag ju passa på att avslöja att jag i vår kommer vara dans"tränare" på Dancemainia för deras barn-rytmik. 
Jag kommer leda kursen för 1,5-2åringar samt vara del-kursledare för 4-6 åringar. 

Det ska bli så himla roligt. 

Nu ska jag sluta mina blå och försöka sova och hoppas att thea snart byter mönster och slutar vakna vid 4-5 och vara superpigg. 
Håll tummarna. 
💕