Jag är fortfarande i chock!

I veckan firade Johan och jag 4 årig bröllopsdag. 
För ett år sedan idag var vi på restaurang och firade 3-årig bröllopsdag och att vi nu offentliggjort att vi skulle bli 4. 

Igår morse vaknade Thea strax innan 5, kl 5 vaknar Freya men hon kan inte somna om iom att Thea är vaken. Så vi tar morgon ordentligt strax efter 5. 
Jag behåller Freya hemma och Thea håller sig ändå väldigt bra ich somnar 7.40 istället för 8.20 och mycket riktigt somnar Freya  tidigare än vanligt, redan 10.30... Så de sov om varandra hela förmiddagen så särskilt mycket vila för mig blev det inte. 
Vi åt lunch när Freya vaknat och Thea precis somnat. 
Sen kom Johan hem lite tidigare än vanligt. 
Efter att han fixat lite som vanligt kommer han in och sätter sig på golvet med Freya och Thea och frågar Freya

"Vet du vem som kommer hit snart?" 
"Mormor och morfar kommer hit och leker ikväll." 

"JAAA!" Ropar Freya och jag är frågande, trodde först han sagt fel. 
Han vänder sig, tittar på mig och säger 
"Du behöver klä dig och packa för att vara borta en natt. Vi åker om 30 min, då har din mamma kommit."

Jag fattade fortfarande inget. De skulle ju bort. Mamma och pappa skulle åka till Eskilstuna. Vet hon om att hon ska komma? Har hon inte glömt? 
Sen börjar det gå upp för mig, detta är planerat, de har vetat länge, mamma och pappa har också gått bakom min rygg med detta. 

Vi packar och pussar på tjejerna sen sätter vi oss i bilen. 

Målet blev Göteborg och ett hotell som heter IQ suites. 
Denna svit 60 m2 i etage går inte att rättvist beskriva i ord.... 
Så här följer en miljon bilder. 
Presenten jag fick i bilen, ihop med en flaska bubbel.

Kök.
Badrum1

Sovrum

Glasgolv

Trapp 

Bubbelbadkar 
Badrum 2

Bastu badrum 2

Okej, det var genomgång av etage sviten.



Kärlek! 
❤️