Torsdag 26 mars

Lycklig tjej. 
Lycklig av många anledningar. 

Freya sov 2 1/2 h förmiddag och vaknade upp som en solstråle, sen var hon på kanonhumör hela eftermiddag/kvällen. 
När hon väl vaknat och vi lekt lite, tagit på oss kläder och gjort oss i ordning rullade vi bilen hem till min mormor, Freya fick lunch där och åt jätte bra och jätte duktigt, sedan fikade vi och Freya busade runt med energi som en duracellkanin. 

Sen var det dags att hämta upp min mamma på jobbet... Freya gnällde lite i bilen men blev såklart glad att hennes mormor följde med hem. 

Släppte av mamma och Freya hemma och åkte och handlade. 

Hittade ett sjukt fint klädset på Ica maxi, till bebis, som jag bara måste ha. 
Det liknande lite det vi hade till Freya, som hon åkte hem i från bb. Är dubbla omlottbodys och dubbla byxor. 
Så blev överlycklig!  

Har även (äntligen) hittat en overall, stickad, från newbie kappahl som jag köpte begagnat av en tjej. Försökt traderat hem en i över en månad men inte lyckats, fick ett super pris! 
Så även det är jag glad för! 


Bjöd mamma på sallad med kyckling, bacon, mozzarella och sparris... 
Supergott. 
Freya fick kyckling, potatisgratäng, mozzarella och majs och åt även denna portion superbra... 

Sen lekte vi inne på Freyas rum. 
Hon tar min mammas hand och går in där sen ska de slå igång  cd-spelaren och dansa 😂 hon visar fram henn till spelaren och pekar. 
Min lilla dans-unge! 
Hon var super lycklig. 
Tillslut kröp hon upp i sin säng la sig ner och drog upp täcket... Vinkade sedan åt oss..  
Så vi stängde av, släckte, bytte blöja, satte på pyjamas och gjorde natten, gav henne en flaska och hon och min mamm kröp ner i hennes säng. 
När hon ätit klart låg de och pratade lite och sedan somnade hon! 
Helt otroligt! 
Hon somnade i sin egna säng av eget fritt val! 

Stora tjejen!

Ingen stor  nyhet kanske, men superstor för oss. 

Mamma har just fått sin första spark av bebis och vi har även tittat på hur bebis buffar runt och lever rövare där inne, precis som hela den här dagen... 
❤️❤️❤️ 


Imorgon hoppas vi kunna åka till badhuset och hinna få lite städat innan mamma åker och Johan kommer hem.
❤️