Onsdag 29 april

Freya sover middag... Lite tidigare idag men då blir förmodligen kvällen enklare. 
Vi kör en favorit i repris. 
Hallonbladste och vila. 

Igår var jag i väg och fräschare upp naglarna. 
Hade ändå lyckats få dem lite längre än vanligt... 

Men känner ju en fantastisk tjej som är super duktig...
Resultatet 😍 
Känner mig genast lite snyggare och kvinnligare. 
Hade velat fylla på fransarna också och hinna klippa och ljusa upp håret lite... 
Får se vad som hinns med och vad plånboken tillåter. 

Har inte klipp mig sen månaden innan Freya föddes, så 1 1/2 år sedan. 
Men känner ju lite folk som är duktiga på det mesta så kanske att det blir av ändå... 

Idag är det exakt 1 vecka kvar till den dagen Freya kom. (37+3). 
Åh vad jag hoppas och längtar, kanske att bebis också vill komma i nästa vecka?! 
Från söndag är vi ändå inne i v 38, och då är hen teoretiskt helt klar. 
Men sen tror ju inte jag på att stressa ut bebis, utan den stannar så länge den behöver för att bli klar... Och vad vore några veckor extra? 

Igår packade jag även det första i BB-väskan. 
Med Freya var den packad redan i v 30. 
Nu kommer jag mig inte för. 
Men två set kläder ligger nu tvättade och redo i väskan. Även i super fin vit galler filt jag köpte på Ullared ligger i torktumlaren... 
En pyjamas ska vikas och läggas ner och ytligare något par strumpor. 
Newbie overallen. 

Sen måste även mina kläder och sånt tvättas och packas. 

Det kan ju vara dags när som helst nu. 

❤️❤️❤️