Lördag 26 april


Vad lycklig jag är över min prinsessa. Att hon finns och att hon är hon! 
Det finns inte ord att beskriva hur mycket hon tillfört till mitt liv. Vad gjorde jag innan jag blev din fars fru och din mamma? 

Hon sov hela natten, vi la henne lite senare då vi hade besök och hon lekte och lekte med Luna. 
Sen sov hon till 6.30... 

Vi packade ihop oss och åkte mot Köping och svärföräldrarna, fikade och plockade med oss svärmor hem... 
Freya somnade för lunchsovning i bilen och sov 30 min, vaknade när vi  kom hem men somnade om i famnen på mig. 
Uppe på den sparkande bebisen i magen ❤️ 


Det sparkar och rör sig hela tiden.. 
Igår kväll drabbades jag av typ mensvärks liknande känslor, som också gjorde mig illamående... 
Gick över efter ca 30 min. 
Så var väl någon typ av förvärkar. 

I morgon är det ny graviditets vecka. V 37 😍 (36+0) så 1 v +3 dagar till samma dag i graviditeten som Freya kom på. 
Och om 1 vecka räknas inte längre bebis som prematur så fr.o.m. Då är hen välkommen precis när hen vill 💕 så länge hen är redo och färdig bakad såklart 💕

Helt plötsligt börjar jag typ fatta att vi snart har ett nytt litet liv i vår familj. Ännu ett barn... Så häftigt! 💕

Anledningen till att vi hämtade hit svärmor idag är att i morgon tar vi med henne till Ullared. För oss blir det att komplettera till Freya och fylla på basgarderoben inför sommaren, och inhandla det sista till bebisen 💕 

Och! Hör och häpna! I nästa vecka kommer tapeterna till bebisens rum 😍 så nästa helg har vi nog gjort klart där inne! 
Längtar ihjäl mig. Börjar bli så verkligt nu! Haha 
4 veckor kvar till beräknad födsel, bättre sent än aldrig! 

Dags att packa BB väskan?