Söndag 30 november - 1 advent.

Vi tände inget ljus i morse. 😔 
Har letat ihjäl mig efter en ny adventsljusstake jag så klart förälskat mig i,men inte köpte när jag såg första gången, och nu är den slut, överallt 😣 



Billig var den också. 
Har den som är i enkel, till ett sånt ljus man tänder alla 24 dagar, som brinner ner, dag för dag. 
Alla-dagar-ljus kallar jag det☺️

I morgon är det 1 december, 15 dagar kvar till vår lilla koppa fyller 1 år. 
Vart tog detta år vägen? 

Har beställt inbjudningskort till 1 års-kalas, men de är försenade, såklart, min vanliga tur. 
Men borde komma nu i början av veckan. 

Så vi finslipar på det sista så allt blir klart tills dess, badrum och kök är absolut viktigast. 
Och Johan är så jävla duktig, han kan när han väl tar tag i det, tror det är att han jobbar bäst under press kanske?! 

Hallen blev iaf helt klar i veckan på så mycket som att vi ska enas om en taklist, och få dit listerna mellan matta/golv och matta/tröskel. 
Sen fattas en hylla din kommer nästa vecka med svarta lådor, för vantar och mössor, dyl. 

Men jag är så kär. 😍 skulle kunna bo i hallen och blir alldeles lycklig i kroppen bara jag går förbi, kunde aldrig drömma om en sån vacker hall ❤️
Kanske inte märkvärdig för er! 
Men jag är så nöjd! 

Freyas tapet är ju uppe, även taklister och foder. Sålde även det stora skötbordet igår och gjorde plats för det lilla som i vår flyttar  in i litens rum så Freya kanske till våren får plats med en köksdel 😍 men det tar vi då... 

Blev nästan lite tomt i väntan på hyllan som kommer nästa vecka (kommer även en dit, men på ben) 
Och kah funderar på om allt verkligen står på  rätt plats, kanske möblerar om när Freya vaknat. 

Nepp, dags att ta tag i tvätten nu.