9 maj fredag

Det är fredag. 
Jag har en liten tös om är väldans trött, hon är glad och sprallig emellan men efter 1-2 timmar vaken, vill hon sova 30-90 min... Det får hon väl göra... 
Hon har ungen feber och hon äter och Vidar intresse för att äta, hon kräks endel, men kissar som hon ska. 
Vi har ju iofs varit hängiga och "förkylda" både hon ich jag, hela veckan. Och ögonfluss... Freya har varit bra sen i tisdags, någon enstaka liten grusklump i hennes ögon efter att hon sovit men inte så vi behöver kladda och göra rent. 
Som sagt, inte på topp, men det är inte jag heller, utöver förkylning och ögonfluss har det dykt upp tråkiga nyheter. Vet inte ens om jag ska skriva något om det, inte än, vet inte hur jag ska handskas med det, hur man hanterar det. 
Det kommer inte att bli bra och det finns inget bra slut. Och jag kan inte hantera det. Så jag skjuter det åt sidan. 

Nu hör jag hur Freya vaknat. 
Ska hämta henne. Vi ska mysa och vänta på Johan. Bästa han ❤️