4 maj söndag

Har dragit på mig någon jävla ögonfluss. 
Va fan liksom... Kletar i hela ögonen och kliar lite ock blir super känslig för att smitta vidare så tvättar händerna typ 100 ggr i minuten, på det en förkylning? Hur är det möjligt?
Tung i huvudet, täppt i näsan och fick blåsor, i näsan (?!?!?!) som nu blivit sår, ahhhh!!!! 

Freya började med ögonfluss i fredags. 
Innan det har det runnit tårar ur ögonen lite hipp som happ len i fredags när hon och Johan gick upp var det gult torkar klet och det blev värre under dagen. 
Vi tvättar och tvättar och tvättar händer 100ggr och byter handdukar ich kräkisar i ett. 

Vi har varit i stugan i helgen, Freya har haft mormors-mys och hon älskar det. 
Att få mysa hos mormor och morfar på morgonen. 

Jag och lillebror gjorde likadant när vi var små. Bästa på hela dagen, att få gå upp till mormor och morfar, hjälpa mormor slå igång kaffet och göra en bricka och servera morfar kaffe på sängen. Så fick mormor och morfar kaffe på sängen varje morgon kl 8 med två barnbarn och två hundar på 120cm. 
Mina  underbara morföräldrar.  ❤️

Idag var även första gången jag var ifrpn Freya, på riktigt. Att jag tig bilen och åkte hemifrån. 
Freya var med Johan hemma och pga flera jobbiga besked i släkten åkte jag in till Örebro. 
Tungt och jobbigt att det skulle bli första gången pga av tråkigheter. 
Freya mådde (självklart) hur bra som helst hemma. Och pratade hål i huvudet på mig när jag kom hem. Så som hon gör när det könns som om hon vill berätta något. Min sötfia! ❤️ 
Nyttigt med far och dotter tid också! 



Det är något speciellt dem två emellan. 
Nä nu orkar fan inte mina kladdiga ögon mer! 😎 solglasögon på inne. 
Vila hela veckan!