14 juni

Freya vaknade strax innan 5 i morse, vrålhungrig (såklart, återkommer om det) fick flaska och somnade om, Johan går upp med henne strax innan 7 och strax efter 8 går jag upp, vid 9 åker Johan och hans bror Per till bauhaus för att komplettera så de kan börja helgens projekt, garage-rivning.
Freya somnade vid 9 och jag och smilla passade på att krypa ner och vila lite vi med... ❤️ 

Herregud så skönt! 
Nu vaknade hon precis, men ligger och pratar för sig själv. 😍

I går var Freya och jag i Örebro och kolade när Emil tog studenten.,, 
En annan är ju super känslig, grät ju som en took när de sprang ut.. 

När blev han så stor? Studenten? 
Och hurr det möjligt att det är 7 år sedan jag själv tog studenten? 

Jag bakade mini-cupcakes med student tema 
  
Och Freya hade fina kläder 😍

Min stora tjej. Allt blev ju kaos med mycket folk, massa ljud och högmusik. Så från 7 på morgonen igår fram till 19 på kvällen sov hon om man
Slår ihop det, ca 1 timme. Kan säga att vid många tillfällen var hon mindre charmig, vilket iofs inte är hennes fel, hon spm alltid annars är glad och lättroad... 
Hon åt också dåligt vilket så klart resulterade i att hon vaknade så tidigt och var vrålhungrig. 
Nog om det, nu ska vi kliva upp och starta dagen på riktigt. 
Och vänta på att pappa och farbror Per kommer tillbaka.., 

Btw, i morgon blir vår lulla fröken 6 månader 😱 va fan hände med detta halvåret?? 


❤️