I bebis bubblan

Man tycker jag borde ha all tid i världen 
att uppdatera er, men det har jag tydligen inte. 

De dagar (de allra flesta) som vår unge är glad gör vi 1000 saker. 
Träffar folk, promenerar, är i stan eller på marieberg. 

De dagar hon är gnällig (typ 3-4 dagar hittills, inte ens fulla dagar) 
Har vi varit hemma och myst och hon har fått ammat mycket och somnat på min mage. Förutom i fredags när vi var på marieberg och träffade tjejerna och deras små, då var hon också gnällig. 
Fick låna jossans bärsele och då somnade hon på någon minut.

Annars har jag varit duktig med maten denna vecka och även promenader, 3 promenader på ca 30 min och en på lite mer än en timme. 
Ätit mindre kolhydrater varit sparsam med fett och socker, ska väga mig på söndag och börja uppdatera så. 
Just nu ligger jag 5 kg under inskrivningsvikt, så mamma kilona är borta, nu är det de extra 15 sambo-kilon som ska bort :D 
Och så småningom ska allt stramas lite, nu är man ju mjuk på ställen man aldrig varit mjuk på. 

I helgen hälsade vi på svärisarna och Freyas faster och kusin. 
Stora tjejen fick hålla i Freya och var super stolt :)



Idag snöade det massor och vi fick trilska oss till bussen då vi skulle in till M-berg för lunch med Jonna. 
Massa mys och fick även med lite fina kläder till Freya hem. 



Så himla sugen på att inreda Freyas rum! Kliar i fingrarna. Men men den som väntar på något gott... 

Något annat kul? 
Till helgen eller iaf början på nästa vecka så kommer bästa Petra hit från Halmstad och ska mysa med mig och Freya ett par dagar! Så himla mysigt. 
Jag längtar ihjäl mig. 
Tänk att jag och Johan var och träffade henne två dagar innan mitt vatten gick... 
<3 <3 <3 

Nu ska jag snart bädda ner mig och tösens. I morgon BVC besök vägning och mätning. Sen fika hos min faster. 

/S