20-21 januari

Vi har ju som tidigare nämnt väldigt lätta nätter, denna natt är inget undantag men jag tycker nog att denna natt varit lite bättre. 
Hon åt vid 22 och vaknade vid 2, då 3 timmars sömn, bytte blöja och mag-masserade, ammade och la tillbaka en sovande Freya i sin säng, allt tog ca 40 min. Så nu behöver jag bara somna om :)

Annars har hon under dagtid blivit mycket mer vaken och med. 
Hon ser på en och följer med blicken, hon har blivit "stor" på bara en vecka.
Tyckte till och med att hon verkade studera sina händer förut. 
Mer vaken ger också en mer grinig bebis, hon gnyr och skriker till emellanåt och blir lätt överträtt, hon vill ju gärna vara vaken och inte missa något. 

Men hon skriker ju fortfarande inte och gråter inte heller. Hon säger till genom att skrika till några ggr och sen är hon "orolig" i kroppen.

Men vi har det bra och lugnt. 
Muser en massa! 

Idag promenerade vi 1 timme i vintervädret och solen. 
Helt underbart! <3 

Den fick vi mys&lunch-besök av Emma <3

I går hade jag inte mycket planerat för veckan men redan i morse var veckan upp planerad, men så trevligt! 

Sugen också på att sätta ner foten och ta tag i vikt och träning. 
Har hittat två mamma-pass på Friskis. 
Bör ju helst inte börja träna innan efterkontrollen. 
Men blir ju jobbigt också att ta sig in till stan 1-2 ggr i veckan, men de är ju anpassat för nyblivna mammor och även anpassat så bebis kan följa med :D

Men iaf, till rn början ska jag promenera och äta rätt. 

I dag blev det 1 timmes promenad, råkade hoppa frukosten :/ men åt pulled-pork med sallad och pita till lunch och spaghetti och köttfärssås till middag (med rivna morötter i)

Min mormor och Freya. 
Bil-åkar-tjej <3

/S <3
#1 - - jennifer:

Vad roligt att träna någonstans där man kan ha med bebis. Hur bra som helst ju. Det vill jag också! !