15 mars

Freya blev 4 mĂ„nader idag 😍 stora tjejen.


Har inte lĂ€ngre en bedside crib utan drog upp sidan pĂ„ sĂ€ngen igĂ„r sĂ„ nu Ă€r det bara en crib. 

IkvĂ€ll,btw, gick jag in i sovrummet med en superpigg Freya, la henne och bĂ€ddade om med tĂ€cket och filten och gick ut, har oftast stannar kvar i rummet, men idag gick jag ut, skulle förbereda en sista slurk med ersĂ€ttning ut i fall att, men icke, hon somnade av sig sjĂ€lv och har inte vaknat en enda gĂ„ng. 

Under kvĂ€llen har jag tvingat en dödssjuk (man med förkylning) make, att titta och försöka heja pĂ„ mig nĂ€r jag spelat Wii sports 😍 
Han var usel pĂ„ att heja dĂ„ han nös, hostade och inte alls hade varken inlevelse eller entusiasm till att heja. đŸ˜‚ 

Men, titta pĂ„ detta! 
Fy fan, det tar sig pĂ„ mag-fronten. 
Lite trĂ€ning pĂ„ detta och extra promenader sĂ„ Ă€r jag fan snyggare Ă€n innan graviditeten 😂

För att fĂ€rska upp minnet 
3 dagar senare kom hon 😍

1 mÄnade efter förlossning


2 mĂ„nader efter förlossning 


Och idag, 4 mĂ„nader efter... 


Kroppen Ă€r fantastisk. 
Nu ska jag sova. I morgon ska vi hĂ€lsa pĂ„ min faster och sedan till BVC, 1 mĂ„nad sedan vi var dĂ€r sist, ska bli riktigt spĂ€nnande att se hur mycket som hĂ€nt pĂ„ 1 mĂ„nad hos Freya 😊 

Natti natt â€ïžđŸ˜˜
#1 - - Jennifer:

Himla dÄlig update hÀr tycker jag!!! ;)

Svar: Jag vet 😂😕
Sofie