Söndag

Och det blir veckoinlägg som det ser ut nu. Jag har massor att skrivaren inget konkret så det får förbli ett litet tag till.

Vi har haft en fantastisk helg.
Tagit det lugnt och myst.
Vi var i stugan hos mor&far i helgen. Åt gott och sov ut ordentligt. Inte gjort någonting alls.

Blev än en gång så jävla sugen på att åka utomlands. Först var tanken att åka utomlands över jul men då ville. Vi helst åka med några andra, typ Johans syster Petra, men där var vi sent ute och det har redan bokat och planerat med andra. Sen gick all semester åt innan jul så jag har ingen semester kvar då. Men inte gråter jag för det för nu har vi varit inne och tittat på resor och hittar en massa prisvärda resor till Grekland.

Och jag drömmer mig bort och har nog egentligen bestämt oss ;) men vi får se och räkna lite på det.
Just nu känns det som att en Greklands-semester med han jag älskar mest ligger på högre prio än altan, iaf just nu...

Kommer väl tillbaka när vi bestämt oss :)

Puss / S

#1 - - Jennifer:

Nu har det gått mer än en vecka ;)