Måndag

1 v och 1 dag :)

Ledig idag efter att ha jobbat hela helgen, lönehelg och fyllt med folk. Och av någon anledning kommer alla idioter ut. Med konstiga frågor och inte är de trevliga heller. Men visst jag har haft trevliga kunder också :)

Var i väg till vct och lämnade prover inväntar svar på fredag. Det tog 1 1/2 timme, det var jag och 50 pensionärer där 7.45 i morse.

Sen tog jag bussen till m-berg och mötte upp mamma. Jag fyller ju år på onsdag och istället för saker jag inte vill ha brukar vi ta en dag och jag får plocka ihop lite kläder eller saker jag behöver eller vill ha.
Idag blev det lite kläder. Inför sommaren och det kommande dopet då vi blir gudföräldrar/faddrar till lilla prinsessan Lykke <3

Nu ska jag ta hand om min sjuka man som har åkt på dubbelsidig öroninflammation och måste äta penicillin i 5 dagar och Max dos av Alvedon. Älskade <3

/S