Påskafton

Eller?

Jaha glad jävla påsk då för fan!
Jag är inte bitter... Även om det kanske låter så...
Lagt lite energi på att samla inspo till efterrätterna vi ska göra till måndag och påsk-firandet med Johans familj.
Hihi har så mycket idéer och roligheter, men får bli en överraskning ;)
Kam inte såpoila här...

Jobbat idag, och varit jävligt effektiv.
Hunnit med massor, hjälp massa trevliga kunder.

Är så J-vla trött på mitt hår. Måste göra något åt det asap!
Jag är ju inte mörk, inte någonstans...
Vet att Johan tycker bäst om det mörka men nu kommer våren och jag får lägga i ny färg varannan till varje vecka om det ska hållas fräscht, men vem orkar det? Så varannan - var tredje vecka ser jag tunnhårig ut, eller fläck-flintis...
Det håret som hunnit växa ut är så just så det reflekterar lite (ibörjan) åt det grå hållet ich övergår rätt så snabbt till transparant men ger det förut nyfärgade en rödare ton. Vill inte att håret ska bli gult eller orange, vill heller inte ha en platina blond hår färg. Vill ha mitt egna blonda med slingor....

Nu!!! Helst. Ska tvinga Johan att hjälpa mig någon dag ;)

Har ni några funderingar kring hårfärgen?

/S