God morgon!

Midsommardag och Johan vaknade strax efter 5 och jag runt 7. Somnade tidigt igår, runt kl 21 skulle jag tro.

Midsommar började på jobbet med jobb från 8.30-14.00 tänker inte ens säga något om det, då blir jag bara upprörd och irriterad igen.

Efter det åkte vi direkt till Köping, där middagsbordet var nästintill färdigdukat, med allt från lax -gravad -varmrökt, prinskorv, köttbullar, sill i mängder -egen inlagda -senap -fransk -matjes strömming till brieost inlagda gurka, marinerade tomater och Janson.
Lovar att jag missat hälften ;)

Känns som om det skulle vara lunchtid nu fast kl bara är 10, men det är väl bara för att man gick upp tidigt ;)

Idag blir det lite ärenden i Arboga-Köping ev Västerås sen ska vi mysa med Johans systerdotter och kvällen spenderas ute i stugan i mullhyttan.

Mamma och pappa är på någon spansk-ö åkte igår och moster och killarna åker till Turkiet på söndag, för oss är det bara några veckor kvar innan vi strosar på en grekisk strand, jag och mannen i mitt liv och magen! Min fantastiska lilla blivande familj <3 gulligull!

Nu ska jag göra mig i ordning, ja just vi köpte en uppblåsbar madrass, igår och det var det bästa köp på länge. Fantastisk!

/S