Måndag

Och vi har startat den tredje veckan av vår semester.
Vi är i stugan och jag sov fantastiskt i natt. Så fruktansvärt rofyllt och svalt på nätterna. Lugnet! Inget är som hos mamma&pappa <3 måste vara det! Ingen är så familje-kär som jag!

Och jag kan inte annat än längta till nästa sommar när jag kan vara här och njuta av det rofyllda och den svala skuggan som finns på fler ställen än hemma, men med en liten också, vår liten <3 efterlängtade mini-knyte <3

I morgon fyller svärfar år och det blir till att fira och uppvakta, fira och familjemys även där. Ska passa på att plocka lite bär i svärföräldrarnasträdgård också :)

Onsdag har jag tid hos läkaren, ska kolla min rygg och se vad eller om det går att göra något åt den. Sen ska jag ev ut till Emma och kramas med henne och lilla Tyra. Som det såg ut nu var det fler människor jag vill träffa som skulle dit så jag får passa på att träffa dem alla på samma gång <3

Nu myser jag i sängen och försöker stryka över och få förlåtelse från mon kropp för att jag försökte mig på att gå på marieberg, ryggen dödar mig!

Natti natt! <3