Fredag

Jag ber om ursäkt för dålig uppdate!
Vi försöker som sagt dra ner på telefon/och dator...
Plus att denna vecka har jag jobbat tre stängningar och har varit helt slut, då jag sovit dåligt på nätterna.
Johan har hostar lungorna ur sig och sovit dåligt pga det och att han somnat av medicinen på dagarna och då sovit kortare på nätterna. I torsdags fick jag spänningshuvudvärk på jobbet.
Vaknade med huvudvärk som framåt 11 tiden utvecklats till migrän.
Min chef sa att mitt ansikte tappat all färg och ögonen krymp och jag såg spyfärdig ut.
Det var jag. Det var hemskt. Men vi skulle ha "utvecklingssamtal" och jag såg verkligen fram emot det.
Gick tidigare i väg till m-berg där vi skulle träffas och köpte migränspray, det och lite mat. 1 timme senare var jag nästan som ny.
Mötet flöt på bra men tog en evighet då vi båda gärna flyter ut på olika ämnen.

Har haft en sån jävla energi sen nya organisationen och allt börjar flyta på bra. Kollegorna är kanon, närmsta chefen lika så. Schemat kan jag inte klaga på då Jag fått många möjligheter i och med det.

Nu ligger jag däremot ner bäddad i soffan med två filtar och Smilla nerbäddad i knävecket. Helt slut i kroppen efter migränen. Käkarna värker, ett område i bakhuvudet värker fortfarande, dunkar och ilar varje gång jag rör mig. Men snart ska jag sova och hoppas att helgen inte blir förstörd av sjukdom, trotts att mannen knappt blivit bättre :/ <3

Hörs vi i morgon?

/S <3