Fredag

Var ledig idag då jag skulle åkt på kryssning men vännen till mig som bar anledningen att jag skulle åka från början är dålig och ekonomiskt var det inte det smartaste draget att åka denna månad.
Så igår kväll flydde jag hemmet och mannen och åkte ut till lyckebo med mamma, vi lagade mat och och tog ett glas vin, vid glas nr två, reklamen i halv åtta hos mig så sov jag, utmattad och totalt förstörd. Vid 23 flyttade jag mig från soffan till sängen och sov sedan till 9. Få blev det frukost och sen kröp jag ihop i soffan och tittade på it's complicated i väntan på vädret, som dök upp bara efter ca 30-40 min. Då blev det en långpromenad och sedan lite lunch innan vi åkte in till marieberg, hittade ett par byxor, enträgna och en sjal som jag fick som plåster på såren present :)

Kvällen spenderade jag och J ihop med goda vänner, hemgjorda hamburgare och fångarna på fortet :) mys mys.

Väl hemma nu verkar det som att något är fel med vårt varmvatten, eller ja inte på själva vattnet utan på elpatronen eller något i pannan. Verkar som att den inte får ut något varmvatten, den vill inte blanda det utan bara gr ut kallvatten trotts att tempen visar på över 90 grader.

Jaha tur jag gifte mig med en rörmokare ;) i morgon står det badrum och hall på schemat så upp med tuppen :)

/S