Fredag

Och jag har under två dagar fuskat ordentligt med kolhydrater, och mår för jävla dåligt, huvudvärk och illamående. Men vad hade jag väntat mig?
Back to basic!
Blir ännu stenhårdare kost i helgen.
Fan, jag som hade lyckats så jävla bra! 9 veckor med lchf och vågen visar minus 6 kg och huvudvärken borta, illamåendet borta, sötsuget borta, sover bättre på nätterna och är gladare och har mer energi. Och så sabbat jag det.
Jag har många runt omkring som också äter lchf kost men alla säger att de inte är lika strikta som jag, jag tycket inte själv att jag är jätte strikt finns faktiskt de som inte äter kolhydrater alls. Men tidigare när jag "fuskat " har jag ätit morötterna i Kina maten eller haft tomater i salladen, och då känt mig väldigt skyldig. Men som sagt back to basic.

Och nästa vecka kör Jennifer och jag igång och tränar, weiii nu kör vi! Ju mer träning ju mer förbränner jag och vem kan vara ett bättre stöd en tjejen som det inte ens syns på att hon fött fram en av världens sötaste knubbisar ;)

Nu har jag just kollat klart på DHW och då är det dags att göra sig i ordning för jobbet. 12-20 idag.

/S