Slut på helgen

Haft en underbar helg! Underbar,underbar,underbar!

Var på ett seminarium i lördags :)
Underbara människor, underbara verksamhet! Tacksam och glad för varje sekund ni ger mig!

Peppad tjej, känslan är obeskrivlig.
Detta vill jag göra resten av mitt liv!

Köpte en ny bok om företagsamhet, fick inte ha den själv (vet att ni är några som tappar hakan nu) Johan, snodde den och har läst ca 40 sidor redan idag, och HAN säger att han är helt såld!!!

Boken handlar om hur man på bästa sätt driver ett framgångsrikt företag.
Kan knappt bärga mig tills jag får sätta tänderna i den ;)

Söndagen, lillebror kom hit och hjälpte Johan att köra sly och buskar, jag fixa lite i trädgården innan jag gick in och plockade lite inne. Hunnit tvättat två maskiner :) sedan vidare för fika hos Nate&Anders och deras Söta småkillar!

Hem och laga mat och mysa. Samt strukturera upp lite papper och annat material.

Jobb i morgon 7-15,15 och sen mys med Jeanette.
Fullspäckad vecka men I like it!

Take care / S <3