Lycka

Ja, ni läste rätt, idag känner jag lycka! Denna känsla har smugit sig på under några veckor och nu känner jag den så starkt att det bubblar i magen. Jag har en underbar man som jag är alldeles nykär i igen, fjärilar-i-magen och pussas och kramas så det nästan känns larvigt. Jag är lycklig för att några av mina vänner är lyckliga över händelser och tidpunkter i sina liv och att de väljer att dela detta med mig/oss. Jag känner lycka över de vänner som faktiskt varit ett stöd och funnits där och lyssnat och stötta mig och oss genom vått och torrt! <3 Familjen- både min uppfödda ich ingifta familj för den lycka och det stödet ni skänker! Lycka! Det är ni! <3 -------------------------- Nog pratar om det, idag lyftes en sten från mitt bröst och allt börja faktiskt ljusna och gå åt det bra hållet! Jag ser ett slut på helvetet vi gått igenom nu i våras. Och jag kan börja andas igen. Jag har jobbat hela helgen, vilket inte gjort något alla då vi (jag och Johanna) hunnit med en massa städ och fix, allt flyter på och jag känner att jag hinner med och känner mig inte alls lika stressad och snurrig som innan semestern. Renoveringen går bra och vi planerar att lägga upp ett schema för det som är kvar så vi har något att gå efter, haha lite arga snickaren tips ;) och Emma (åh våran underbara vän) har skissat och ritat och trixat med ritningar på vårat kök! Räddande ängel! Hittat bra stommar till bra pris m.m hon är fantastisk! Nu är vi påväg till Köping för att laga våran bil och håll tummarna för att det kommer gå vägen det med! /S <3

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2886152/images/2012/pic_501574709606ee101300003b.jpg" class="image">