Ledig?!

Ja, jag vet att jag sagt det förut. Vi gillar att ha saker att göra, det är sällan vi "bara" har en ledig dag hemma, bara jag och Johan. Så även denna dag.
Just nu är vi på väg till svärföräldrarna, fika och brädspel, för att sedan i eftermiddag åka till jobbet och hämta hem sängramen som älskling gjorde på sin lediga tid i helgen. Sen får vi besök av lilla Meja som ska få vara med oss medans mamma och pappa ska in och planera för bröllopet :) sen blir det lite taight om tid då vi ska på hudvårdsinformation hos Ullis.

Så fullt upp med andra ord, som tur är, är vi lediga i helgen och då har vi inte planerat något annat än arbete i badrummet.

Men, ibland kan jag tänka att det vore skönt med ledigt, bara ledigt. Sen i nästa sekund har jag ändå planerat upp all min lediga tid. Så är det! ;)

Take care / S <3