Ännu en dag

Känns som tiden springer ifrån mig lite ibland. Jag tog mig iaf friheten att ta sovmorgon idag, då jag redan i morse när hjärtat åkte till jobbet, kände att huvud och kropp inte vill samarbeta.
Mitt lilla hjärta Smilla, samtyckte med matte och har myst ner sig under täcket, tätt intill mage och bröst och värmer mig.

Hade ju som sagt Meja på besök igår, vi målade lite, letade efter katterna, mös med Smilla, som för övrigt är helt kär i Meja. Låter henne bära runt på henne och ska ligga i hennes knä när hon sitter i soffan. Massa mys! Inge strul där inte ;)

Sen åkte vi på hudvårds information, spännande och lärorikt. Mycket baskunskaper har man ju, men produktinfo går aldrig att få för mycket av :).

Ska alldeles snart göra mig i ordning för ett kvällspass på jobbet. Men sängen är alldeles för skön och perfekt uppvärmd!

Take care / S <3