Tisdag

Så har jag krupit ner under täcket i vårt sovrum, det är lite kyligt och rått här inne, fönstret står öppet på glänt och jag hör hur regnet faller ner utanför, och känner mig lugn och harmonisk. Jag har en varm mysig kisse liggandes på benen och jag känner hur även dom trivs i detta kyliga, råa mörker vi går mot. Jag blir lugn harmonisk och en varm underbar känsla sprider sig i magen. Välkommen Hösten! Jag älskar dig! <3

Jag gillar alla årstider men jag älskar som sagt hösten. Jag blir lycklig, pirrig i magen, på strålande humör, jag sover bättre, allt blir bättre.

Just nu tittar jag på filmen skicka vidare (pay it forward) jag tittar för att filmens mening och underton är fantastisk och för att slutet är så jävla jobbig att jag gråter hejdlöst och högt, det är så skönt att få gråta ut ordentligt!
Mitt hjärta ligger och snarkar bredvid, men han ska ju också upp snart, han får iofs hjälp med snarkandet av Smilla <3
Jag ska alldeles snart stänga av tvn och somna till ljudet av hösten och njuta och önska att detta blir den bästa hösten någonsin <3

/ S