Kryssning

Haft en kanon kryssning med underbara "nya" tjejer och min fina Jeanette :)
Ska ge er en recension någon dag men det får bli kortfattat idag för tiden på bussen ska utnyttjas till att sova ikapp förlorad sömn.

Men jag ska yttra mig om folks beteende (inte betende hos någon av våra 22 tjejer, utan de andra resenärerna) Det är avskyvärt! Hur gifta män/kvinnor åker på sådana här kryssningar och dricker så djävulskt mycket att de inte kan sköta sig i vare sig tal eller uppförande! De kladdar, häver ur sig saker till höger och vänster och är så jävla uppenbara! De ska hitta någon obetydlig (utseende, personlighet dyl. Spelar ingen roll) ligga med och sen åka hem och tala om för frun/mannen att alla andra gjorde si och så, men inte jag inte. Blir så jävla besviken på mänskligheten. Skäms å deras vägnar.

Något som också gör mig jävligt irriterad och förbannad är dessa äckliga killar/män/gubbar som tror (oavsett kryssning eller vanlig utekväll på en krogen var som) att bara för att man är ute och dansar så är det okej att gnida sitt skrev mot en, eller kladda med händer överallt. Blev en del knuffar och kraftiga utskällningar från min sida. På folk med detta beteende.
Varför i helvetet kan man inte bara få gå ut och roa sig med att dansa och skratta med sina vänner? Varför skulle det betyda att någon har "rätt" att kränka någon på det sättet? Jag vill fan inte bli kladdad på av någon jävla random som tror att det är okej! Det är respektlöst!
Gå och dö!

/S <3

Hem och mysa med min underbara man som inte har ett respektlöst beteende, utan är världens bästa! Verkligen saknat han när kontrasten blir så tydlig så är jag så lycklig över vad vi faktiskt har! Jag vill bara vara med dig! <3