I morse var vi uppe tidigt, 7.15 satte vi ...

img_7347 (MMS)

I morse var vi uppe tidigt, 7.15 satte vi igång Wii fit plus och jag har faktiskt gått ner 2 kg denna vecka :) jippi för mig, sen blev det att handla mat på Maxi Eurostop, vi, barnfamiljer och pensionärerna ;) frukost hos mormor kl 10, färskafrallor med ost. Kl 15 kom kusinerna Emil o  Hampus. Lite Wii innan lördagsgodiset skulle inhandlas, lösgodis för över 100 kr, vi som ALDRIG annars äter godis. Men vad gör man inte för tonåringarna (och hjärtat) ;)  Vi har även hunnit med att se filmen A-team och efter 2 timmars Wii dit plus och Wii sports så slår vi igång film nr 2, I rymden finns inga känslor, sen är det nog dags för sängen, idag campar vi alla i vardagsrummet, känner    jag mig själv rätt har jag somnat om 20 min :)  Natti Natti :) / S <3

#1 - - HANNA:

är din blogg cool? :D

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-208.html